maandag 3 december 2007

Brief aan een lief

We hebben toch afgesproken vrienden te zijn. Ach ja, wie houden we voor de gek?

Het is maar seks en seks alleen kun je met mij niet meer hebben. Doe dat met een kapstertjes of voor de variatie met een nagelstyliste. Je wilde simpel, dat is simpel. Je hebt een computer, een webcam en internet. Ga los zou ik zeggen. Waarom kom je bij mij?

‘Je bent zo lekker.’ Nou dank je. Veel mensen vinden mij in meer of mindere mate mooi of lekker. Maar ik ben meer dan een leuk koppie en een goed lijf. ‘Dat weet ik toch.’ Misschien wel, misschien niet, dat vraag ik me af maar hoe dan ook lekker is wat je wilt de rest van mij niet.

Het getuigt gewoon niet van heel veel respect voor mij. So I am your best fuck ever en ja dat hebben we nog te vaak heel goed en plezierig gedaan. Daar was ik zelf bij, het onder de noemer van vriendjes gooiend. Maar je belt me als je me met een ander hebt gezien, als je een foto van me ziet en nieuwsgierig bent naar de rest. Je zegt me met je neus in mijn hals dat je hebt gelezen over bindingsangst. ‘Oh Suup… wat is het toch met jou en mij?’ En deze, die is ook leuk; ‘Zullen we een keer iets leuks doen? Zullen we een keer samen eten? Zal ik dan voor je koken?’

Dat wil ik wel, dat wil ik heel graag. En ja ik vraag het me ook af, wat het dan is tussen ons. Ik wil jouw net zo erg en we hebben dus seks. Dom dom, my bad. Want je antwoord niet op mijn sms, je belt 2 weken niet en dan ineens als een duveltje in een doosje getriggerd door whatever verschijn je weer. Geen woord over de stilte. Ik speel wel mee, waarom moeilijk doen om iets wat niets betekend. Dus lief, vriendjes zijn we volgens mij niet. Het is fijn om bij je te zijn. Samen slapen ook. Dat ik voel dat jij dat ook fijn vindt, prima, maar daar kan en wil ik je niet bij helpen. Als ik de afstand niet bewaar wordt ik verdrietig om jouw beschouwing van mij. I love you still, jij niet van mij? Ik kan er nog veel meer over zeggen maar daarmee voel jij je aangevallen en maak ik je boos en dat is het gewoon allemaal niet waard. Ik hoef niet meer.

Eerlijk zijn naar mij, laat maar zitten. Ben eerlijk tegen jezelf. Als je kruis jeukt ga dan ergens anders spelen. Ik ben een totaalpakketje je kunt niet alleen dat nemen waar je zin in hebt. Thin line between love and hate zeggen ze. Gevaarlijk als je bedenkt dat we hierover hebben gesproken en je me nog niet lijkt te begrijpen. Ik lachte wel maar dat was niet echt.

Geen opmerkingen: